KKK

KKK - Klienditeenindus

Tellimine ja tasumine

  • Kas peab olema registreerunud kasutaja, et e-poest osta? Kas saab siis soodustust?
    • Ostu sooritamiseks ei pea registreerima, kuid registreerunud kasutaja saab kasutada internetikaupluse "Minu Konto" hüvesid.

      Minu konto on mugav keskkond, mis koondab kokku kõik internetikaupluses tehtud toimingud.
  • Kuidas kauba eest tasuda saab?
    • Kauba eest saab tasuda endale mugavaimal viisil, kas siis arve, pangalingi või järelmaksuga. Järelmaksuga tasumise kohta saab lähemalt lugeda siit.

  • Kuidas teada, et kaup on tellitud ja tellimust käsitletakse?
    • Saadame Teie e-mailile automaatse kinnituse kohe, kui oleme tellimuse kätte saanud. Tellimusega seotud uuendustest anname teada e-maili teel ning vajadusel võtame ühendust ka telefoni kaudu.
  • Kas tellimust on võimalik vormistada ka telefoni teel?
    • Tellimusi saab vormistada ainult läbi meie kodulehe või siis e-maili teel ettemaksu arve alusel.
  • Sain tellimuse kohta arve, aga soovin andmeid muuta. Kuidas seda teha ja milliseid andmeid saab muuta?
    • Andmete muutmiseks arvel võtke meiega ühendust e-maili teel info@instore.ee. Lisadesse palun märkida oma tellimuse number ja soovitud muudatused.

Kauba tarne ja tagastused

  • Kuidas veebilehelt tellitud kaupa kätte saada?
    • Tellitud kaubale saab ise järgi tulla, kas siis kohapeale Baumarket OÜ kontorisse või koostööpartnerite väljastuspunktidesse/ladudesse. Täpsemad juhised saadetakse klienditoe poolt peale tellimuse kinnitust.
    • Lisaks on võimalus kaubad kätte saada ka lähimast pakiautomaadist või kulleriga. Loe täpsemalt siit.