E-poe üld- ja tellimistingimused

E-poe üld- ja tellimistingimused

Viimati uuendatud: 01.01.2024

1. Üldsätted ja kasutustingimuste kehtivus

1.1. E-poe tingimused kehtivad ostjatele, kes kasutavad veebilehte www.instore.ee (edaspidi nimetatud „Instore.ee”) ning ostavad e-poest kaupu. E-poe omanik ja müügilepingu sõlmija on Baumarket OÜ (registrikood 14989581), asukohaga Rävala pst.6, IV korrus, 10143 Tallinn (edaspidi nimetatud „Baumarket OÜ”). E-poes müüakse kaupu ainult ostjatele, kes on füüsilised isikud ( edaspidi nimetatud „Klient” ). Juriidilistel isikutel palume tutvuda Baumarket OÜ ärikliendi infolehega ning võtta ühendust Instore.ee ärikliendihalduriga. Kui e-poest ostab kaupu juriidiline isik, siis sellisele tehingule ei kehti käesolevad tingimused.
1.2. Kasutustingimused ei saa vastuolus olla Eesti Vabariigis kehtivate õigusnormidega ning vajadusel (vaidluste või puuduva informatsiooni puhul) on antud normidega täiendatud.
1.3. Kui e-poest ostab kaupu ostja, kes on 16- kuni 18-aastane või piiratud teovõimega, siis eeldab Baumarket OÜ, et ost on sooritatud seadusliku esindaja nõusolekul või rahaliste vahendite eest, mille on andnud ostjale vabaks kasutamiseks tema seaduslik esindaja.

2. Hinnakiri

2.1. Käesolevatele kasutustingimustele reguleerivad Kliendi ja Instore.ee vahelisi suhteid hinnakiri ja väljakujunenud head tavad.
2.2. Internetikauplus Instore.ee jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta oma tegevuse efektiivsuse, konkurentsivõimelisuse, edaspidise arenemise, teenuste ja kaupade sortimendi täiendamise või reorganiseerimise eesmärgil. Näiteks on Baumarket OÜ-l õigus seada üksiktellimuse puhul konkreetsele tootele minimaalne ja/või maksimaalne tellimiskogus. Lisaks jätab Baumarket OÜ endale õiguse loobuda tellitud kaupade müügist järgmistel juhtudel:
2.2.1. kui kaubad hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksituse või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis;
2.2.2. tellitud kaupa ei ole laos;
2.2.3. ostja ei vasta käesolevate tingimuste nõuetele.
2.3. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni ilmumise momendist veebilehel www.instore.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, siis Kliendi jaoks kehtivad tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti. Muudatusi ei rakendata tagasiulatuvalt.
2.4. Baumarket OÜ ja Klient soovivad kaubelda Instore.ee veebilehekülje www.instore.ee kaudu käesolevas dokumendis sätestatud tingimustel. Instore.ee veebipoes tellimust vormistades ning ettemaksu sooritades,
kinnitab Klient, et ta on tutvunud kasutustingimustega, sh kasutustingimustes fikseeritud isikuandmete töötlemise korraga ja on nendega nõus.
2.4.1. Baumarket OÜ säilitab ostjaga sõlmitud müügilepingu tingimused püsival andmekandjal.
2.4.2. Baumarket OÜ edastab ostja poolt avaldatud e-posti aadressile tellimuse kinnituse ja müügilepingu tingimused.

3. Tellimuse vormistamine ja kauba eest tasumine

3.1. E-poodi on võimalik kasutada registreerimata kasutajana või registreeritud kasutaja, luues Instore.ee e-poe konto.
3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita etteantud väljad: maksja ja kohaletoimetamise andmed, kohaletoimetamise viis, nõustuda kasutustingimustega ning seejärel valida makseviis.
3.3. Tellimuse eest on võimalik tasuda pangalingiga (Coop Pank, Swedbank, SEB, LHV Pank, Luminor või Citadele), Visa / MasterCard pangakaardiga, ülekandega Baumarket OÜ arveldusarvele 100% ettemaksusummas vastavalt esitatavale tellimusarvele või siis välja valitud järelmaksuga mitmes osas.
3.4. Baumarket OÜ ametlik makselahenduse pakkuja nii pangalinkide või pangakaardiga tasumisel on EveryPay AS, kelle maksekeskkonna kaudu teostatakse makse tavatingimustel välkmaksetena või SEPA kliiringtsüklina. Makse sooritamisel on makse saajaks Baumarket OÜ. EveryPay AS ei ole ostja ja Instore.ee vahel sõlmitud müügilepingu pooleks.
3.5. Tellimuse eest tuleb tasuda koheselt. Tellimus loetakse esitatuks kaupade eest tasumisega.
3.6. Ostjal on võimalus taotleda ise ostude eest tasumiseks järelmaksu, klikkides Instore.ee veebipoes vastavale järelmaksu ikoonile. Vastava taotluse
ja lisadokumentide edastamiseks suunatakse Teid automaatselt teenusepakkuja koduleheküljele.
3.6.1. Kauba järelmaksuga ostmiseks kehtivad Instore.ee lehel kuvatud teenuspakkujate poolt esitatud tingimused.
3.7. Toodete müügileping loetakse sõlmituks (Lepingu jõustumine) arvates tellimuskinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Baumarket OÜ arvelduskontole.
3.7.1. Baumarket OÜ palub ostjatel veenduda, et tellimuse kinnituses esitatud andmed oleksid õiged ning vastavalt tingimustele säilitada ka see koos e-poe tingimustega pretensioonide esitamise tähtaja lõpuni (24-kuud).
3.8. E-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (vt. täpsemat infot jaotises „Kontaktid“). Kui tellimuse esitamise aeg jääb hiljemaks kui reedel kell 15.00, toimub tellimuse vormistamine järgneval esmaspäeval. Kehtib ka "Kauba kättesaamine väljastuspunktist" tarnevaliku puhul.

4. Kaupade kättesaadavus ja kohaletoimetamine

4.1. E-poest tellitud kaupu on võimalik kätte saada omale sobival kohaletoimetamisviisil, mis on kuvatud ostukorvi vormistamise juures.
4.2. Kättesaamine väljastuspunktist:
4.2.1. Soovitud kaup või tellimus toimetatakse Baumarket OÜ väljastuspunkti tavaliselt ajavahemikul 1-7 tööpäeva. Kui kaup on väljastamiseks valmis, teavitatakse Klienti telefoni, e-posti ja/või SMS-i teel, pärast mida tuleb tellitud kaubale järele minna hiljemalt seitsme tööpäeva jooksul.
4.2.2. Kaup antakse üle ainult ostjale või tema poolt volitatud isikule. Kaupade kättesaamiseks peab ostja esitama tellimuse numbri ja isikut tõendava dokumendi, ilma milleta on Baumarket OÜ-l õigus keelduda kaupade üleandmisest.
4.2.3. Kui tellimusele pole võimalik märgitud ajaks järgi minna, peab Klient informeerima klienditeeninduse meeskonda kirjalikult e-posti teel: info@instore.ee. Kui tingimustest pole kinni peetud, on Baumarket OÜ meeskonnal õigus tellimus tühistada ning kaup tagasi lattu saata.
4.3. Kaupade kohaletoimetamine kulleriga soovitud aadressile:
4.3.1. Valides sobivaks tarneviisiks kulleri, toimetatakse tellitud kaubad valitud aadressile tavaliselt 1-7 tööpäeva jooksul, sõltuvalt logistikaettevõtete ja jae- või hulgiladude töömahust ning koormusest. Täpsem tarneinfo on välja toodud tootelehel.
4.3.2. Kulleriga kohaletoimetamise hind sõltub kauba/tellimuse kogukaalust ja tarnetsoonidest, vt. lisainfot jaotises „Kohaletoimetamine“.
4.3.3. Juhul, kui kaupade kohaletoimetamine kokkulepitud ajaks ei ole võimalik, on Baumarket OÜ-l õigus tarneaega pikendada andes sellest ostjale koheselt.
4.3.4. Kui ostja kaotab pikenenud tarneaja tõttu tellitud kaupade vastu huvi, on ostjal õigus esitatud tellimusest taganeda teavitades sellest Instore.ee klienditeenindust e-posti teel info@instore.ee. Juhul kui ostja tasus kaupade ja transpordi eest tellimuse esitamisel, tagastatakse ostjale tellimusest taganemisel nii kaupade kui kulleriteenuse maksumus.
4.3.5. Kauba kättesaamisel kohustub ostja koheselt kontrollima kaupade kogust ja vastavust tellimusele ning allkirjastama saatelehe. Kui ostja märkab kauba vastuvõtmisel, et kaubad ei vasta tellimusele, saatelehel märgitud andmetele või pakendil ja toodetel on olulised vigastused, on ostjal õigus keelduda kaupade vastuvõtmisest ning kaubad kullerile tagastada.
4.4. Tarne pakiautomaati:
4.4.1. Väikesemahuliste ja -mõõtmete kaupade tarnimiseks soovitatame Kliendile kasutada ostukorvi vormistamise juures olevaid pakiautomaate.
4.4.2. Laos oleva kauba/toote tarneaeg pakiautomaati on tavaliselt 1-7 tööpäeva, sõltuvalt logistikaettevõtete ja jae- või hulgiladude töömahust ning koormusest. Täpsem tarneinfo on välja toodud tootelehel.
4.4.3. Paki saabumisest teavitatakse Klienti SMS-i teel ja edastakse ka vastavalt soovile saadetise kood.
4.4.4. Vaata lisainformatsiooni jaotises „Kohaletoimetamine“.
4.5. Erivedu ehk mittestandardsete kaupade/tellimuste transport:
4.5.1. Erivedu kehtib automaatselt kaupadele, mille pikim külg ületab 3m või kui tellimuse kogukaal on üle 600 kg (nt. 1-tonnised segud, tänavakivid, plokid, pikemad puittooted ja muud rasked tooted).
4.5.2. Soovitame Klientidel tellida erivedu kaupadele, mille transportimine nõuab erikohtlemist või käsitlemist vastavalt nende mastaapidele, mahtudele või mittestandardsetele omadustele soovitud sihtkohta. Nt. raskekaaluliste ja/või mittestandardsete saadetiste transportimine on soovitatav tellida eriveoga, mille kohaletoimetamine ja mahalaadimine eeldab garanteeritud tarnet saaja nimetatud aadressile.
4.5.3. Valiku "Erivedu ehk mittestandardsete kaupade/tellimuste transport" hind arvutatakse ostukorvis vastavalt tellimuse kogukaalule ning saadetise lõplikule sihtkohale, v.a. saartele, kuhu teeb klienditeeninduse meeskond eraldi hinnapakkumise transporditeenuse osas.
4.5.4. Vaata lisainformatsiooni jaotises „Kohaletoimetamine“.

5. Tellimuse tühistamine ja toote tagastamine

5.1. Kliendil on õigus taganeda e-poes sõlmitud müügilepingust ning tagastada e-poest ostetud kaup 14 (neljateistkümne) päeva jooksul alates kaupade kättesaamise kuupäevast. Kauba tagastamiseks tuleb täita taganemisavalduse vorm (WORD-vormingus) või saata klienditeenindusele vabas vormis kirjalik avaldus kas siis e-posti teel info@instore.ee või kontaktaadressile, vt. lähemalt jaotises „Kontaktid“.
5.2. Tagastamise teates tuleb märkida:
5.2.1. tellimuse või arve number, millest soovitakse taganeda;
5.2.2. kauba või saadetise kättesaamise kuupäev;
5.2.3. ostja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, kontakttelefon);
5.2.4. tagastatava kauba täpne nimetus;
5.2.5. soovi korral kauba tagastamine täpne põhjus, parandamaks pidevalt Baumarket OÜ edasimüüvate kaupade ja teenuste kvaliteeti.
5.3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
5.4. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ning on ostja vastutada, et kauba väärtuse langus ei oleks tekitatud muul viisil, kui ainult kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks ehk tingimustele mittevastavalt, on Baumarket OÜ-l õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
5.5. Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 (neljateistkümne) päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
5.6. Ettemaks tühistatud tellimuse (va tagastamise transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 (neljateistkümne) päeva jooksul peale avalduse esitamist e-posti aadressile info@instore.ee, eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires Baumarket OÜ lattu.
5.7. Kogu kauba tagastamise kulu kannab Klient, v.a. punkt 5.8.
5.8. Baumarket OÜ kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st valet toodet).
5.9. Kui tagastatav toode või pakend on viga saanud ja antud olukord on põhjustatud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise, ümberehitamise või ebakorrektse kokkupaneku või lahtivõtmise tulemusena või Kliendi süü või hoolimatuse tõttu tekkinud asjaoludest jätab Baumarket OÜ endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemine Kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nõus tasaarvestamises näidatud väärtuse vähenemisega, on tal õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.
5.10. Juhul kui Klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil õigus oma tellimus tühistada edastades aadressile info@instore.ee vastavasisulise avalduse. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14 (neljateistkümne) päeva jooksul peale Kliendi poolt vastava avalduse esitamist.
5.11. Baumarket OÜ jätab endale õiguse mitte tühistada Kliendi tellimust ning mitte vastu võtta tagastatud kaupa juhul, kui ostetud materjalid olid spetsiaalselt tellitud Kliendi jaoks eritellimuse alusel. Eritellimuseks loetakse:
5.11.1. tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud eritooted, mis on tellitud lähtuvalt kliendi erisoovist ning mis ei esine Baumarket OÜ tavasortimendis;
5.11.2. hulgitellimusi, mis on vormistatud pärast näidise saatmist ning heakskiitu Kliendi poolt.
5.12. Baumarket OÜ jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimus juhul, kui:
5.12.1. tellitud kaup on tarnija laos otsas ning Klient ei ole nõus Baumarket OÜ poolt pakutava asendustootega;
5.12.2. Instore.ee arvelduskontole ei ole laekunud ettemaksu tellimuse täitmiseks;
5.12.3. kauba hind või omadused ei vasta tõele inimliku eksimuste või tehniliste probleemide tõttu e-poe süsteemis.

6. Pretensioonide esitamise aeg ja kord

6.1. Vastavalt Võlaõigusseadusele kehtib e-poest ostetud toodetele 2-aastane pretensioonide esitamise tähtaeg alates kauba kättesaamise kuupäevast. Kliendil on õigus esitada pretensioone tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest, kui kaubal esineb defekte. Esimese kaheteistkümne kuu ehk esimese aasta jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Baumarket OÜ.
6.2. Toote defekti ilmnemisel kohustub klient teavitama Baumarket OÜ klienditeenindust probleemist e-maili aadressil info@instore.ee ning esitama kirjalikult järgmist informatsiooni:
6.2.1. kontaktisiku nimi ja andmed;
6.2.2. toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod);
6.2.3. tellimuse või ostudokumendi number.
6.3. Pretensioon peab olema saadetud mitte hiljem kui 2 (kahe) kuu jooksul peale defekti avastamist. Toote praagi ilmnemisel tuleks lõpetada koheselt materjali paigaldamine/kasutamine ning teavitama viivitamatult Baumarket OÜ klienditeenindust praagi ilmnemisel. Nimetatud tähtaja möödumisel kaotab klient õiguse nõuda Baumarket OÜ-lt toote parandamist või tasuta väljavahetamist.
6.4. Pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 15 (viieteistkümne) päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest. Puudusega kauba asendamise korral on Baumarket OÜ-l õigus nõuda kliendilt puudusega kauba tagastamist. Baumarket OÜ kannab toote vahetamisega seotud transpordikulud. Kompenseerimisele ei kuulu praak toodete paigaldus või taastamiskulu.
6.5. Raha tagastamist on kliendil võimalik nõuda ainult sellisel juhul, kui toote parandamine või asendamine ei ole võimalik või ebaõnnestub või kui
Baumarket OÜ keeldub õigustamatult toote parandamisest või asendamisest või ei tee seda mõistliku aja jooksul pärast kaebuse esitamist või kui toote parandamise või asendamisega tekitatakse kliendile põhjendamatuid ebamugavusi.
6.6. Pretensiooni alla ei kuulu:
6.6.1. toote kasutamise õpetamine, reguleerimine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ja selliste vigade kõrvaldamine, mille on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine.
6.7. Baumarket OÜ vastutab kaupade nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest kui mittevastavus oli olemas kauba ostjale üleandmise hetkel.
6.8. Baumarket OÜ ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kliendil endal kauba mittenõuetekohase või mittesihipärase paigaldamise, kasutamise ja/või hooldamise tõttu. Lisaks ei vastuta Baumarket OÜ kauba puuduste eest, mis tekkisid kaubale normaalse/loomuliku füüsilise kulumise käigus.

7. Vaidluste lahendamine

7.1. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi õigusest. Baumarket OÜ kahju hüvitamise vastutus on piiratud summaga, mis on võrdne kauba ostuhinnaga, mille tõttu tekkis ostjale kahju.
7.2. Ostja ja Baumarket OÜ vahelised vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui Baumarket OÜ on keeldunud ostja kaebuse rahuldamisest või ostja ei ole nõus Baumarket OÜ pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (aadressil Pronksi 12, 10117 Tallinn või e-posti aadressil avaldus@komisjon.ee) või kohtule. Täpsemat infot vaidluste lahendamise kohta leiate: www.komisjon.ee.
7.3. Lisaks eeltoodule on ostjal õigus e-poest ostetud kauba või teenusega seoses tekkinud vaidluse lahendamiseks kasutada internetipõhisese vaidluste lahendamise platvormi (ODR) http://ec.europa.eu/odr. Internetipõhine vaidluste lahendamise platvorm on eelkõige mõeldud piiriüleste vaidluste lahendamiseks, võimaldades ostjal lihtsamalt leida konkreetse vaidluse lahendamiseks sobiv kohtuväline üksus kaupleja liikmesriigis.

8. Vastutus ja vääramatu jõud

8.1. Baumarket OÜ vastutab Kliendi ees Baumarket OÜ poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.2. Klient vastutab Baumarket OÜ ees Kliendi poolt käesolevate tingimuste rikkumisega tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
8.3. Kumbki osapool ei vastuta teise osapoole eest ning tema käitumist ei loeta käesolevate tingimuste rikkumiseks oma mistahes kohustuse
teostamisega viivitamise või selle mitteteostamise tõttu, kui nimetatud viivituse või mitteteostamise põhjus ei olnud nimetatud osapoole poolt kontrollitav (vääramatu jõud).
8.4. Baumarket OÜ ei kompenseeri moraalset kahju, mida võib tekitada kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmine käesolevate tingimuste raames.
8.5. Baumarket OÜ ei kompenseeri Kliendi kulusid, mis tekivad asjaolust, et Klient võttis enda peale kolmandate (Baumarket OÜ mittesõltuvate) isikute ees kohustusi käesolevate tingimustega vastuolus olevatel tingimustel.
8.6. Baumarket OÜ ei kompenseeri kliendile tarneaegade, hindade ja muude tingimuste muutmise tagajärjena ilmnenud mittekasutatud võimalusi.

9. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

9.1. Baumarket OÜ töötleb ostja poolt sisestatud isikuandmeid kooskõlas isikuandmete kaitse seaduses kehtestatud nõuetega.
9.2. Baumarket OÜ kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Baumarket OÜ ei edasta, müü ega avalikusta ostja andmeid kolmandatele osapooltele ilma kasutaja eelneva nõusolekuta või seaduses sätestatud juhtudel. Baumarket OÜ edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kaup kohale toimetada.
9.3. Baumarket OÜ saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-maili aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
9.4. Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-mailile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-maili teel või järgides pakkumisi sisaldava e-mailis toodud juhiseid.
9.5. Ostjal on igal ajal õigus tutvuda oma isikuandmetega ning nõuda nende andmete parandamist, sulgemist või kustutamist, v.a juhu, kui seadus sätestab teisiti.

10. Lahtiütlus ja intellektuaalne omand

10.1. Instore.ee e-poe fotode, tekstide ja teiste teoste autoriõigus kuulub Baumarket OÜ-le või tema koostööpartneritele.
10.1.1. Toote fotod on illustratiivse tähendusega.
10.2. Instore.ee e-poe fotode, tekstide või muude autoriõigusega kaitstud teoste ärilistel eesmärkidel kasutamine ei ole lubatud. Instore.ee nimetus, logo ning graafilised kujutised võivad olla registreeritud kaubamärgid, mille kasutamine võib toimuda ainult Baumarket OÜ nõusolekul.
10.3. Toodete hinnad ning saadavus võivad etteteatamiseta muutuda.
10.4. Instore.ee veebileht võib sisaldada viiteid või linke kolmandate isikute veebilehtedele. Baumarket OÜ ei vastuta sellistel veebilehtedel oleva teabe ega nende kaudu pakutavate teenuste eest.
10.5. Tooteinfot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Andmed võivad olla peale Teie viimast külastust uuenenud. Soovitame siiski enne ostu sooritamist võimalusel kontrollida tooteinfo täpsust meie klienditeeninduse telefonil +372 6 640 200 või saates kirja e-maili aadressile info@instore.ee.

Lisateave

E-R 9:00-18:00
Tel: +372 6 640 200
E-post: info@instore.ee